Home » Erhverv » Ved du, hvad dine medarbejdere gør?

Ved du, hvad dine medarbejdere gør?

En nylig undersøgelse af Salary.com viser medarbejdernes produktivitet ikke kan være alle, at arbejdsgiverne ønsker. Ifølge undersøgelsen indrømmer”den gennemsnitlige arbejdstager i USA at klatte væk 2.09 timer pr. otte timers arbejdsdag”. Dette tal omfatter ikke frokostpauser eller andre planlagte pausetid.

I Wisconsin for eksempel for hver otte timer arbejde en arbejdsgiver betaler for medarbejderen er tilbøjelige til at levere mindre end seks. Respondenterne indrømme at spilde 2,8 timer på aktiviteter såsom:

Surfe på internettet til personlig brug

Samvær med kollegaer

Personlige forretningsførelse

Tage ud arbejdsgiver sanktioneret tid såsom frokostpauser, ferie og sygeorlov og produktivitet billedet ser endnu værre.

Ifølge undersøgelsen, er den nummer ét undskyldning for tid-spilde “Har ikke nok arbejde at gøre,” grund nok for mange at overveje outsourcing over ansættelse. Da en kæmpestor 33.2% af respondenterne nævnt dette som deres største grund til at spilde tid, nødt små virksomhedsejere til seriøst at overveje om de kan holde en ny leje lønnet beskæftigelse før at forpligte sig til slags udgifter.

Med statistikker som disse, er argumentet for outsourcing aldrig blevet stærkere. Mange organisationer er nu ved at indse fordelene ved outsourcing nogle funktioner historisk opfyldt in-house. Selv små virksomhedsejere og iværksættere, solo er at finde, at outsourcing er ikke kun et levedygtigt alternativ til at ansætte, det giver økonomisk mening. Hvorfor ansætter en medarbejder med alle de tilknyttede udgifter når arbejdet kan udliciteres til en freelancer.

Vi er måske alle bekendt med traditionelle freelance arbejdere som Web designere, computerprogrammører, grafikere og book brugere. En af de hurtigst voksende grupper af erfarne fagfolk, der har forladt corporate verden for at blive vellykket home-baserede iværksættere er virtuelle assistenter

Jeff Mills, formand og CEO af Goldmills Marketing LLC, kontrakter ofte virtuelle assistenter til at aktiverer ham til at bruge sin tid mere produktivt. “Ved hjælp af virtuelle assistenter tillod mig for at frigøre min tid tjene flere penge med alvorlige klienter, mens VAS kvalificering af kundeemner i min tid, som i sidste ende hjalp mig holde fokus på samværet med de alvorlige kundeemner og ikke dæk kickers.”

“Jeg har også brugt VAS til at foretage opkald til fører for mig, forskning, database løsning, og mange flere ting, at tage min tid væk fra vigtigere aktiviteter i forbindelse med min forretning,” tilføjer Mills. Måske er den største fordel for virksomheder som Goldmills markedsføring at de kun betale for tid på opgaven og behøver ikke at bekymre dig Sådan holder personale fuldt besat slæk perioder.

I betragtning af ovenstående statistik er det sandsynligt, at virtuelle assistenter vil fortsætte at blive meget efterspurgt. De er uden tvivl en fantastisk løsning for den lille virksomhedsejer, der ikke har råd til direkte ansætte en assistent og give dem et skrivebord, computer og alle remedier, der går med en medarbejder.

Bare for the record er Wisconsin ikke den største gang spilde stat. Det rangerer nummer fire bag Missouri, Indiana og Kentucky.


Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *