Home » Erhverv » Når ledere spiller PR Card

Når ledere spiller PR Card

Payoff for erhvervslivet, non-profit eller association ledere kan være en reel assist til at opfylde deres afdeling, afdeling eller subsidiær mål.
Spille, pr card betyder, at de har besluttet at forfølge deres mål ved at nå frem til, at overtale og flytte dem uden for publikum, hvis adfærd mest påvirker deres organisationer, at handlinger disse ledere begær.
Her er et koncept til at hjælpe dem med at gøre netop det: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Med andre ord, er her PR blueprint og værktøjer du har brug for at overtale din vigtigste eksterne interessenter til din tankegang. Og derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din succes.
Første trin? Skift opmærksomheden af PR team tilknyttet din enhed fra kommunikation taktik og over til en mere effektiv indsats plan som den ovenfor skitserede.
Du vil vide det er umagen værd, når du begynder at se interessent opførsel lige kraftige stigninger i undersøgelser, mere gentage indkøb, nye forslag til strategiske alliancer eller joint ventures, en frisk runde af beskæftigelse forespørgsler, eller stærkere bidrag niveauer.
Lægge det hele ud for PR-folk, der arbejder for din enhed, især derfor er det et must at liste i prioriteret rækkefølge de centrale udenfor publikum hvis opførsel påvirker din operation mest. Taler om vigtigheden af at opdage, hvordan organisationen opfattes af publikum medlemmer. Især fordi sådanne opfattelser næsten altid resultere i forudsigelige adfærd, der kan påvirke succes af din enhed for bedre eller værre.
Hvis du har en stor, uforpligtede budget, kan du bruge professionel undersøgelse advokat til at interagere med target publikum medlemmer og stille de vigtige spørgsmål. “Kender du noget om os? Har du en mening om vores produkter eller tjenester? Har du nogensinde haft en transaktion med os? Var det en positiv oplevelse?” Eller medlemmerne af teamet pr kan håndtere denne vigtige opgave, da perception, overtalelse og adfærd er prime bekymringer af deres, eller helt sikkert bør være.
Mens håndtering opfattelsen overvågning akkord, hold øje for negative kommentar og stemme bøjningsformer. Især ser for uhensigtsmæssigt antagelser, misforståelser og unøjagtigheder rygter og klart negative holdninger.
Når du indsamler disse oplysninger, er du klar til at etablere dit pr mål. For eksempel, torpedo disse falske forudsætninger, dreje disse misforståelser omkring, eller korrigere denne uheldige unøjagtighed.
Mål i sig selv er ikke meget brug uden en strategi til at vise dig hvordan man kan nå den. Som lykken ville have det, der er kun tre strategier i opfattelse og mening spil: skabe opfattelse/mening hvis der simpelthen ikke nogen, ændre eksisterende opfattelsen, eller styrke det. Gør tingene enkle, Vær men sikker på, at den strategi, du vælger er en indlysende passer med dit nye mål.
Kød på denne knogle er det egentlige budskab du vil forberede bør opfattelser du opdaget kræver nogle ændringer. Dette er ikke en simpel skrive opgave og den allerbedste skrivning talent på din PR-team vil være påkrævet. Meddelelsen skal være både overbevisende og overbevisende. Det skal være helt klart, hvad er at være rettet og hvorfor. Faktuelle støtte, skal naturligvis være over udfordring, hvis din besked er at være troværdig, som det virker til at ændre opfattelse i din retning.
Og nu til den nemme del denne public relations problemet løse sekvens – at få dette budskab til de rigtige øjne og ører blandt medlemmer af din målgruppe. Den vigtigste begrænsende faktor vil være størrelsen af dit budget, da der er snesevis af kommunikation taktik tilgængelige til at bære dette budskab. De spænder fra e-mails, taler og private møder til nyhedsbreve, interviews med medier, brochurer og gruppere briefinger. Bare være sikker på, at de taktik du beslutter at gå med demonstrere at de kan nå den samme slags folk, der befolker din målgruppe.
Du vil være bedst rustet til at besvare forespørgsler om programmet fremskridt efter du og din PR team igen interagere med disse mål publikum medlemmer stiller de samme spørgsmål bruges i den oprindelige opfattelse overvågning session. Stor forskel i de to sessioner? Denne gang vil alle hænder være opmærksomme på tegn at den negative opfattelse faktisk er blevet ændret.
Vil have tingene til at bevæge sig hurtigere? Tilføje flere kommunikation taktik, øge deres frekvenser og tage endnu et kig på din besked at være sikker på det er virkelig overbevisende og overbevisende.
Den gode nyhed er, når ledere spiller PR card, de koncentrere sig om at overbevise deres vigtigste eksterne interessenter til deres tankegang. Og derefter flytte disse mål publikum medlemmer til at udføre handlinger, der fører til ledere on-the-job succes.
udgangen


Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *